مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز گرایش مجله تفریحی – گرایش جوانان به شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی از اخبار به جای تلویزیون

مجله تفریحی نمکستان :

گرایش جوانان به شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی از اخبار به جای تلویزیون

   

به نقل از بی‌بی‌سی، دختران و پسران جوان برای آگاهی از اخبار بیش از تلویزیون به رسانه‌های اجتماعی رجوع می‌کنند. بنابر مطالعات انجام شده که افراد 18 تا 24 ساله را شامل می‌شود، 28 درصد رسانه‌های اجتماعی و 24 درصد تلویزیون را منبع خبری خود اعلام کرده‌اند.جوانان برای یافتن خبر بیش از تلویزیون به رسانه‌های اجتماعی رجوع می‌کنند
موسسه رویترز برای مطالعه تحقیقات روزنامه‌نگاری اعلام کرد 51 درصد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، از رسانه اجتماعی به عنوان منبع خبری استفاده می‌کنند. این روند و دسترسی گسترده افراد به موبایل باعث شده روش‌های سنتی برای دستیابی به اخبار کمرنگ شوند.
این تحقیق شامل 50 هزار نفر می‌شود که 2 هزار نفر آنها انگلیسی هستند.
این روند پیامدهای جدی برای خبرگزاری‌ها و ناشران در پی خواهد داشت.  براساس این گزارش رسانه‌های قدیمی‌تر به راحتی نمی‌توانند راهی برای ورود به بخش آنلاین پیدا کنند.
در یک سال گذشته کمتراز 10 درصد از کشورهای انگلیسی زبان برای دریافت خبرهای آنلاین هزینه پرداخت کرده‌اند. درنتیجه تبلیغات یکی از تجارت‌های پایدار رسانه‌ها است و توقف آن به ادامه حیات خبرگزاری‌ها آسیب جدی وارد می‌کند.
تحقیق مذکور نشان می‌دهد، شبکه اجتماعی فیس‌بوک یک منبع متداول برای رصد اخبار است. تقریباً 44 درصد افراد شرکت کننده در تحقیق برای خواندن یا به اشتراک گذاشتن اخبار از فیس‌بوک استفاده می‌کنند. 19 درصد از «یوتیوب» و 10 درصد هم از «توییتر» استفاده می‌کنند. 4 درصد در آمریکا و 3 درصد در انگلیس از «اپل نیوز» استفاده می‌کنند. این در حالیست که اپلیکیشن «اسنپ‌چت» تنها مورد استفاده یک درصد از کاربران قرار می‌گیرد.

 

گرایش جوانان به شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی از اخبار به جای تلویزیون

—–

گرایش جوانان به,جوانان به شبکه‌های,به شبکه‌های اجتماعی,شبکه‌های اجتماعی ,گرایش شبکه‌های اجتماعی,گرایش به,اجتماعی گرایش جوانان,جوانان اجتماعی به,شبکه‌های گرایش جوانان,به گرایش,گرایش جوانان به شبکه‌های اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار