مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز ۱۲ مجله تفریحی – ۱۲ هزار سنگ در کیسه صفرای یک خانم هندی + عکس

مجله تفریحی نمکستان :

بازدید : 83

۳۰۰۱۳۲۴

۱۲ هزار سنگ در کیسه صفرای یک خانم هندی + عکس

یک زن ۴۸ ساله هندی که مدتی از بازگشت اسید معده به مری و درد های شدید آن رنج می برد پس از مراجعه به بیمارستان و اسکن از دستگاه گوارش او معلوم شد که به عارضه سنگ کیسه صفرا مبتلا است. در حین جراحی، پزشکان با یک مورد شگفت آور و وجود ۱۱ هزار و ۹۵۰ سنگ در بدن این زن مواجه شدند.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، سنگ صفرا این زن به شکل یک توپ ساخته شده که از کلسترول و نمک بود. کیسه صفرا اندامی واقع در زیر کبد است، گاهی اوقات، حتی با وجود چند سنگ کوچک کیسه صفرا، می توان به زندگی عادی بدون هیچ عارضه ای ادامه داد اما با ایجاد اختلال این سنگ در عملکرد کیسه صفرا؛ درد، تهوع و عفونت بسیار خطرناکی در بدن ایجاد می شود.در اغلب موارد رژیم غذایی چرب، خطر ایجاد سنگ صفرا را به ویژه در زنان افزایش می دهد.

دکتر ماخان لالا ساها، جراح گوارش این بیمار گفت: من در طول عمل جراحی بسیار شگفت زده شدم، هرگز فکر نمی کردم که کیسه صفرا می تواند این تعداد سنگ را در خود جای دهد. تیم پزشکان پس از چهار ساعت ۱۲ هزار سنگ به اندازه ۲۵ میلی متر را از صفرای این زن خارج کردند.

وی اظهار کرد: من سال ها زیادی است که در جراحی سیستم گوارش با موارد عجیبی رو به رو شدم، دو ماه پیش یک دختر را با کیسه صفرایی شامل هزار و ۱۱۰ سنگ تحت جراحی آندوسکوپی قرار دادم اما این تعداد سنگ در کیسه صفرا بسیار نادر و سه برابر رکورد قبلی جهانی (یک بیمار آلمانی با سه هزار و ۱۱۰ سنگ کیسه صفرا) است.

—–

۱۲ هزار سنگ,هزار سنگ در,سنگ در کیسه,در کیسه ,۱۲ در کیسه,۱۲ سنگ,کیسه ۱۲ هزار,هزار کیسه سنگ,در ۱۲ هزار,سنگ ۱۲,۱۲ هزار سنگ در کیسه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار