مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز چگونه مجله تفریحی – چگونه بفهیم مزاج مان سرد است یا گرم؟

مجله تفریحی نمکستان :

مزاج تان را بشناسید اگر می خواهید به راحتی روزه بگیرید!

 

از دیدگاه طب سنتی دوگروه:  گرم مزاج و سرد مزاج وجود دارند که هر یک از این گروه ها باید از دستور العمل های تغذیه ای و حتی درمانی خاص برخوردار شوند که با رعایت چند اصل اساسی به ویژه در طول ایام روزه داری همه افراد می توانند ماه مبارک رمضان را با کمترین مشکل سپری کنند . چگونه بفهیم مزاج مان سرد است یا گرم؟

مزاج گرم و سرد و روزه داری

مزاج شناسی علمی بسیار وسیع و گسترده است که کاربردهای فراوانی برای تشخیص و درمان مشکلات جسمی و روحی دارد. میر غضنفری, دکتری فیزیولوژی و طب سنتی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آجا، ضمن تاکید بر اینکه نمی توان نسخه غذایی واحدی برای همه مبتلان به دیابت نوشت ،افزود : تعیین مزاج مهمترین پایه در تجویز نسخه تغذیه ای در عموم افراد به ویژه مبتلایان به دیابت است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این تست مزاجتان را بشناسید

چگونه بفهیم مزاج مان سرد است یا گرم؟ از دیدگاه طب سنتی دوگروه:

  1. گرم مزاج

  2. سرد مزاج

وجود دارند که هر یک از این گروه ها باید از دستور العمل های تغذیه ای و حتی درمانی خاص برخوردار شوند که با رعایت چند اصل اساسی به ویژه در طول ایام روزه داری همه افراد می توانند ماه مبارک رمضان را با کمترین مشکل سپری کنند .

اگر می خواهید بیشتر بدانید :توصیه هایی به گرم مزاج ها در تابستان

چگونه بفهیم مزاج مان سرد است یا گرم؟ وی با تقسیم مزاج های غذایی به گروه گرم و تر ، سرد و تر گفت: سرد و تر ها (بلغمی): دارای جثه های کوچک و چاق هستند که مصرف لبنیات بویژه ماست، دوغ و نیز ترشیجات آبدار به مقدار زیاد در آنها توصیه نمی شود. گرم و تر: افرادی تنومند و عضلانی تری هستند که باید در مصرف گوشت قرمز ، شیرینی ها و ادویه های فراوان زیاده روی نکنند و کمتر از این خوراکی ها مصرف کنند .

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این خصوصیات می گویند که مزاج شما گرم و تر است

این متخصص فیزیولوژی و طب سنتی با بیان گروه دیگری از مزاج ها تحت عنوان گرم و خشک و سرد و خشک نیز تاکید کرد: گرم و خشک (صفراوی): تقریبا استعداد چاقی ندارند اما مصرف ادویه های تند و گرمی همچون فلفل سیاه، دارچین ، نمک، و غذاهای پرچرب بویژه سرخ کردنی ها به این گروه چندان توصیه نمی شود. سرد و خشک:  با داشتن اندامی لاغر و بدون استعداد چاقی نباید خوراکی هایی همچون ترشیجات فراوان، بادمجان و حبوباتی نظیر عدس را مصرف کنند . چگونه بفهیم مزاج مان سرد است یا گرم؟

—–

چگونه بفهیم مزاج,بفهیم مزاج مان,مزاج مان سرد,مان سرد ,چگونه مان سرد,چگونه مزاج,سرد چگونه بفهیم,بفهیم سرد مزاج,مان چگونه بفهیم,مزاج چگونه,چگونه بفهیم مزاج مان سرد


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار