مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز مدل مجله تفریحی – مدل های جدید ماکسی مجلسی تابستان 1394

مجله تفریحی نمکستان :

مدل های جدید ماکسی مجلسی تابستان 1394 امروز در سایت کافه سون.نت ببینید”مدل های جدید ماکسی مجلسی تابستان 1394” بخش مدل لباس سایت کافه سون.نت تقدیم می کند: بازار تهران، جایی برای هر نوع خرید زنانه بازار بزرگ تهران چندین سال است مقصد اصلی خیلی از زنان برای خرید محسوب می‌شود چرا که به راحتی می‌توان تمام وسایل مورد نیاز را با حضور در راسته‌های مختلف بازار پیدا کرد، این بازار برای خرید زنان هم گزینه‌های مختلفی دارد. یک راسته از بازار تنها به کیف‌وکفش اختصاص دارد و قسمتی دیگر به لباس‌های راحتی و جوراب اختصاص داده شده است. پاساژهای جدیدی که در سال‌های اخیر به بازار اضافه شده‌اند هم مشتریان زیادی دارند چرا که تا حدی اجناس به روزتر را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و در عین حال تفاوت قیمت آنچنانی با بازار بزرگ ندارند. پاساژ رضا، پاساژمریم یا مرکز خرید جدید کوچه مروی از این جمله موارد هستند. در هر حال نکته‌ای که نمی‌توان نادیده گرفت این است که بازار تهران را می‌توان دارای مناسب‌ترین قیمت در سطح تهران دانست، شاید خیلی‌ها باور نکنند اما این روزها با 15 تا 20 هزار تومان می توان در بازار تهران یک کیف زنانه خرید!

maxi94_c7_

ماکسی زیبا دخترانه 94maxi94_c7_2

شیک ترین مدل های ماکسی دخترانه سالmaxi94_c7_3

مدل لباس ماکسی زیبا قشنگ و شیکmaxi94_c7_4

ماکسی دخترانه قشنگ و باحالmaxi94_c7_5

مدل ماکسی قشنگ و شیکmaxi94_c7_6

لباس ماکسی زیبا و قشنگmaxi94_c7_7 گزینه‌های مناسب برای خرید پارچه بسیاری از زنان به دنبال خرید لباس‌های آماده نیستند بلکه خیاط معتمد خودشان را دارند البته این به این معنا نیست که راحت باشند و برای خرید حسابی راه نروند چرا که خریدن پارچه، یراق، دکمه و دیگر وسایل مورد نیاز برای دوختن لباس کار آسانی نیست. در تهران پارچه فروشی کم نیست، بازار بزرگ تهران یک راسته خاص برای خرید پارچه دارد که البته تعدادی از مغازه‌داران آن عمده‌فروش هستند، مولوی گزینه دیگری برای خرید پارچه است که پر از پاساژهای مختلف با انواع پارچه است. عبدل آباد هم یکی دیگر از مراکز خرید پارچه تهران است و در نهایت زرتشت هم پر از پارچه فروشی های مختلف است. در این میان سه گزینه نخست از قیمت هایی یکسان و مناسب برخوردارند هر چند که در هرکدام از آنها با اینکه می توان پارچه های ارزان قیمت پیدا کرد، پارچه هایی با جنس خاص و قیمت بالا هم یافت می شوند اما زرتشت نسبت به این مراکز دارای رنج قیمت بالاتری است و بنا به گفته بسیاری پارچه های زیبا و شیک‌تری برای فروش دارد. البته خیابان گاندی تهران هم با وجود اینکه چند مغازه پارچه فروشی بیشتر ندارد نیز یکی از مراکز خرید شناخته شده برای خرید پارچه توسط زنان است. کیف و کفش را باید از کجا خرید؟ خرید کیف و کفش مناسب یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های خرید زنان محسوب می‌شود، در بیشتر مراکز خرید پایتخت مغازه‌های مخصوص فروش کیف و کفش قرار دارند و در عین حال نمایندگی‌های مختلف شرکت‌های تولید چرم در سراسر شهر پراکنده هستند. اما از اصلی‌ترین نقاط تهران برای این نوع از خرید زنان خیابان باغ سپه سالار است که به طور کامل در اختیار مغازه‌های کیف و کفش فروشی است. قیمت‌ها در این خیابان بسته به نوع جنس تغییر می‌کنند با این حال می توان اجناسی با کیفیت و قیمت مناسب در این مرکز پیدا کرد. البته بخشی از میدان بهارستان هم به فروش کیف و کفش اختصاص دارد که نسبت قیمت‌های آن نسبت به دیگر نقاط پایین‌تر است. منوچهری هم گزینه دیگری برای خرید کیف و کفش است که البته تنوع اجناس زیادی ندارد چرا که بسیاری از مغازه های این خیابان به فروش ساک و چمدان می پردازند. میدانی که زن ها دوستش دارند! محدوده میدان هفت تیر و مفتح جنوبی را بسیاری به عنوان مرکز فروش مانتو و پالتو می شناسند، در این محدوده مغازه‌های متعددی برای فروش مانتو، پالتو، شلوار یا روسری وجود دارند و نکته مثبتش هم این است که با هر رنج قیمت و کیفیتی می توان از این محدوده خرید کرد. دلیل دیگری هم که خانم ها این محدوده را برای خرید دوست دارند این است که با کمی قدم زدن می توانند به سراغ خیابان مفتح شمالی بروند که بورس لباس‌های مجلسی زنانه است.

—–

مدل های جدید,های جدید ماکسی,جدید ماکسی مجلسی,ماکسی مجلسی ,مدل ماکسی مجلسی,مدل جدید,مجلسی مدل های,های مجلسی جدید,ماکسی مدل های,جدید مدل,مدل های جدید ماکسی مجلسی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار