مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز عکس مجله تفریحی – عکس نوشته عاشقانه 2016+ عکس عاشقانه 1395

مجله تفریحی نمکستان :

عکس نوشته عاشقانه 2016+ عکس عاشقانه 1395

امروز در سایت کافه سون.نت ببینید”عکس نوشته عاشقانه 2016+ عکس عاشقانه 1395″ عکس های عاشقانه احساسی رمانتیک با موضوع عشق جدایی دلواپسی جدیدترین های سال 2016 آپدیت 1395 امروز در سایت کافه سون.نت

جملکس عاشقانه 2016| عکس عاشقانه 1395

از كارهایی كه ناچاری انجام دهی لذت ببـــر. نق زدن تنها تو را خسته تر می كند و نمی گذارد كار را درست انجام دهی. اما اگر با موفقیت مانند یك دوست رفتار كنی. مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.

love pics2016_cafeseven.net_

همه چیز را همانطور كه هست بپذیر. خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد. خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی كند. اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل كنی، با آنها همان گونه كه هستند مواجه شو.

love pics2016_cafeseven.net_2

ذهنت را همانند ابر سفیدی كه در آسمان است، آزاد كن. تلاش كن، اما نتایج كار را واگذار تا با هم كار بیایند برای ابر چه فرقی می كند باد از كدام سو بوزد. چرا وقتت را برای چیزی كه در كنترل تو نیست، تلف می كنی؟

love pics2016_cafeseven.net_3

هنگام تصمیم گیری ابتدا نباید بپرسی، از این كار چه نفعی عایدم خواهد شد؟ پرسش درست این است كه : چه كاری به نفع همه است؟ خانه زمانی مستحكم خواهد شد كه همة دیوارهایش استوار باشند.

love pics2016_cafeseven.net_4

برای موفقیت در هر كار، باید ابتدا تصویر واضحی از نقشة كار داشته باشی. آن گاه، همان طور كه در باد شدید، نخ بادبادك را محكم نگه می داری، باید هدفت را هم به همان محكمی نگه داری.

love pics2016_cafeseven.net_5

اگر طرحی در عمل مشكل تر از آن شد كه فكر می كردی، دلسرد نشو.همه چیز این دنیا همین طور است، خصوصاً اگر ارزشمند باشد. لاجرم خود حبابی بیش نبود، زیبا اما توخالی.

love pics2016_cafeseven.net_6

مشكلات ما را قوی و به سمت پیروزی های بزرگ تر هدایت می كنند. كوهنوردی آسان نیست، اما منظره ای هم كه از قله كوه دیده می شود، بسیار زیباست.

love pics2016_cafeseven.net_7

اراده ات را قوی كن. خود را وارد به انجام كارهایی كن كه برایت مشكل اند. سپس آنها را با جدیت انجام بده. بعد از مدتی خواهی دید كه اراده ات همانند گرزی فولادی سخت و درخشان شده است.

love pics2016_cafeseven.net_8

عکس عاشقانه

—–

عکس نوشته عاشقانه,نوشته عاشقانه 2016+,عاشقانه 2016+ عکس,2016+ عکس ,عکس 2016+ عکس,عکس عاشقانه,عکس عکس نوشته,نوشته عکس عاشقانه,2016+ عکس نوشته,عاشقانه عکس,عکس نوشته عاشقانه 2016+ عکس


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار