مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز دلیل مجله تفریحی – دلیل کاهش استرس توسط ورزش

مجله تفریحی نمکستان :

index

افرادی که از نظر بدنی آماده اند و تمرینات منظم بدنی انجام می دهند بهتر و آسان تر از افرادی عادی این عکس العمل را در خود بوجود می آورند. هنگامی که ورزش می کنند نه تنها بهتر می نگرند بلکه احساس بهتری نیز پیدا می کنند. پس نتیجه می گیریم با ورزش می توان در برابر استرس مقابله کرد. البته خود ورزش ممکن است در بعضی از افراد که به قهرمانی فکر می کنند ایجاد استرس بنماید که در چنین افرادی اگر سطح استرس خیلی بالا باشد نباید به ورزش های رقابتی دست بزنند.

افسردگی:
حالتی است که به دلیل ناکامی ایجاد می شود و علایم آن از خستگی و بی قراری شروع و به بی هدفی و تصمیم به خودکشی ختم می شود که ممکن است همراه با گناه، انتقاد از خود، افزایش خطا، ناامیدی، ناراحتی، اندوه و… باشد.
اثر فعالیت جسمانی بر افسردگی عمدتا روی افسردگی ملایم تا متوسط و در مورد افراد و نمونه های غیر کلینیکی تحقیق شده است مرور تحقیقات مربوط به فعالیت جسمانی و افسردگی نشان می دهد که فعالیت جسمانی به طور قابل توجهی افسردگی را در همه سنین و همه سطوح آمادگی کاهش می دهد و هر چه جلسات و برنامه تمرین بیشتر و طولانی تر باشد کاهش بیشتری در افسردگی بدست خواهد آمد. بعضی تحقیقات فقط بر اثر تمرینات هوازی در کاهش افسردگی اشاره کرده اند. در مجموع ادعا می شود که تمرین جسمانی در کاهش افسردگی ملایم و متوسط به اندازه مصرف دارو موثر است و می توان از آن به عنوان وسیله کمکی برای افسردگی شدید نیز استفاده کرد.
فواید روانی ورزش شدید و سنگین آزاد شدن از تنش های عاطفی، احساس سلامتی و آرامش، کاهش اضطراب، کاهش افسردگی و تقویت عزت نفس است.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

—–

دلیل کاهش استرس,کاهش استرس توسط,استرس توسط ورزش,توسط ورزش ,دلیل توسط ورزش,دلیل استرس,ورزش دلیل کاهش,کاهش ورزش استرس,توسط دلیل کاهش,استرس دلیل,دلیل کاهش استرس توسط ورزش


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار