مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز خواص مجله تفریحی – خواص پیاز برای سلامتی+شب داخل جورابتان پیاز بگذاری!

مجله تفریحی نمکستان :

۳۰۰۱۲۵۵

اگر چه هر کسی به کانالهای انرژی و طب چینی اعتقادی ندارند، حقیقت این است ک که همه به طور مستقیم به سیستم عصبی متصل هستند و همه این مورد را باور دارند در پا حدود ۷۰۰۰ عصب (کانالهای انرژی) وجود دارد که به طور مستقیم به اندام های داخلی متصل هستند. این بسیار مهم است، ولی اغلب نادیده گرفته می شود چون ما در تمام طول روز کفش می پوشیم، . به همین دلیل، ، راه رفتن بر روی یک ساحل شنی بدون کفش بسیار ایده آل است.

خواص پیاز برای سلامتی+شب داخل جورابتان پیاز بگذاری!

و یکی از بهترین شیوه ها برای دریافت مسیر عصبی در سراسر بدن پیاز ست. اگر می خواهید بدنتان را پاکسازی کنید، لازم نیست که به سونا بروید و رژیم خود را تغییر دهید فقط کافی است قسمت ضخیم پیاز را جدا کنید، آنها را در کف پا گذاشته و همیشه جوراب بپوشید. البته، هیچ کس انتظار ندارد که اینگونه در خیابان راه بروید بلکه شب این کار را انجام دهید. همانطوریکه می دانیم پیاز پوست را پاک کرده، میکروب ها و باکتری ها را می کشد، و اسید فسفریک موجود در آن که باعث ریزش آب از چشم میشود وقتی وارد جریان خون می شود منفعتهای بسیار زیادی دارد . از طریق پایانه های عصبی در پا به جریان خون وارد شده و این اسید اندامها و خون را پاک کرده و میکروبها و باکتریها را می کشد. پیاز نه تنها به پاک کردن بدن،کمک میکند بلکه هوا را هم تمیز میکند. اگر چه بوی ناخوشایند دارد ، در انگلستان برای تمیز کردن هوا او برای جلوگیری از گسترش عفونت از پیاز استفاده می شود. مزایای سم زدایی چیست؟ ۱- تصفیه خون. ۲- باکتری ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا را می کشد ۳- هوای پاک.  

—–

خواص پیاز برای,پیاز برای سلامتی+شب,برای سلامتی+شب داخل,سلامتی+شب داخل ,خواص سلامتی+شب داخل,خواص برای,داخل خواص پیاز,پیاز داخل برای,سلامتی+شب خواص پیاز,برای خواص,خواص پیاز برای سلامتی+شب داخل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار