مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز خندوانه+راهکارهای مجله تفریحی – خندوانه+راهکارهای مفرح در خندوانه+برای جلوگیری از غیبت

مجله تفریحی نمکستان :

«خندوانه» شب قبل به جای حرف‌های معمول با مسابقه و بازی گاه‌گاهی خنده را روی لب‌ها می‌نشاند.

مردهایی که برای آسایش خانواده‌شان خیلی سخت کار می‌کنند، طوری که انگار این سختی تمامی ندارد، ولی بازهم کوتاه نمی‌آیند و ادامه می‌دهند، شب گذشته شادی و انرژی «خندوانه» را از آن خود کردند.

بعد از تقدیم این شادی، جوان از بازی‌های گروهی و فواید آن گفت. تاثیراتی مثل نزدیک‌تر شدن روابط آدم‌ها به هم و جلوگیری از غیبت و حرف‌های بیهوده در مهمانی‌ها و … .
راهکار مفرح «خندوانه» برای جلوگیری از غیبت و نزدیک‌تر شدن آدم‌ها
این حرف‌ها نیز بهانه‌ای شدند تا در ادامه  آزاده زارعی، حدیث فولادوند، پرستو صالحی و فرشته کریمی (فوتسالیست تیم ملی بانوان)، برای اجرای بازی و مسابقات دورهمی وارد صحنه شوند و این گونه بود که «خندوانه» شب قبل به جای گپ و گفت‌های معمول تنها به مسابقه و بازی بین این افراد اختصاص داده شد.
در آغاز پس از حضور افراد مذکور، صالحی و زارعی در یک گروه و حدیث فولادوند هم با فرشته کریمی گروه دیگری را طبق قرعه تشکیل دادند.
راهکار مفرح «خندوانه» برای جلوگیری از غیبت و نزدیک‌تر شدن آدم‌ها
بعد از این گروه‌بندی و پخش بخش ایرانگردی بهروز بقایی، مسابقات با سوالات معلومات عمومی شروع شد و در مرحله بعد به راندن سریع‌تر ماشین کنترلی به مقصد معینش رسید. لب‌خوانی ، بیست سوالی و دابسمش هم از موارد دیگری بودند که در حین برنامه اجرا شدند.
راهکار مفرح «خندوانه» برای جلوگیری از غیبت و نزدیک‌تر شدن آدم‌ها
در بیست سوالی اسامی هنرمندانی چون علی نصیریان، سهراب سپهری، خسرو شکیبایی و علی دایی در معرض پرسش گذاشته شدند و در قسمت دابسمش هم از صدای «زبل خان» بود تا گزارشگری «جواد خیابانی» و … . ولی با این وجود درنهایت تقریبا همه امتیازها برابر شدند و مسابقات برنده مشخصی پیدا نکردند.
راهکار مفرح «خندوانه» برای جلوگیری از غیبت و نزدیک‌تر شدن آدم‌ها
در آخر هم هر یک از این چهار نفر از «خندوانه» بابت شادی که به مردم می‌بخشد و گاه آن را یادآوری می‌کند، تشکر کردند و جوان با آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران برگی دیگر از دفتر «خندوانه» را ورق زد.

—–

خندوانه+راهکارهای مفرح در,مفرح در خندوانه+برای,در خندوانه+برای جلوگیری,خندوانه+برای جلوگیری ,خندوانه+راهکارهای خندوانه+برای جلوگیری,خندوانه+راهکارهای در,جلوگیری خندوانه+راهکارهای مفرح,مفرح جلوگیری در,خندوانه+برای خندوانه+راهکارهای مفرح,در خندوانه+راهکارهای,خندوانه+راهکارهای مفرح در خندوانه+برای جلوگیری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار