مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان

مطالب تفریحی، سلامت،معما، بیوگرافی و تصاویر هنرمندان,مطالب طنز,سرگرمی,پزشکی,سبک زندگی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز جدیدترین مجله تفریحی – جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی

مجله تفریحی نمکستان :

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی امروز در سایت کافه سون.نت ببینید”جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی

www.Cafeseven.net-Faghiheh Soltani_

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی www.Cafeseven.net-Faghiheh Soltani_2

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی www.Cafeseven.net-Faghiheh Soltani_3جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی,فقیهه سلطانی,عکس های فقیه سلطانی,جدیدترین عکس فقیه سلطانی,بیوگرافی فقیه سلطانی,عکس شخصی فقیه سلطانی

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی www.Cafeseven.net-Faghiheh Soltani_4جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی,فقیهه سلطانی,عکس های فقیه سلطانی,جدیدترین عکس فقیه سلطانی,بیوگرافی فقیه سلطانی,عکس شخصی فقیه سلطانی

جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی www.Cafeseven.net-Faghiheh Soltani_5جدیدترین عکس های شخصی و روز فقیهه سلطانی

نام: فقیهه

نام خانوادگی: سلطانی تاریخ تولد: 1353 محل تولد: همدان تحصیلات: کارشناس ادبیات نمایشی ————————————— فقیهه سلطانی متولد۱۳۵۳ در همدان و دارای مدرک کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.

فقيهه سلطاني متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ‌التحصیل رشته ادبيات نمايشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره‌ی بازيگری را در سال 1371 و زير نظر گلاب آدينه گذرانده است. او بازيگری سينما را از سال 1373 با بازی در فيلم «روسری آبی» ساخته‌ی رخشان بنی‌اعتماد آغاز كرد.

با فیلم معجزه خنده استعداد دیگری به عرصه سینما قدم نهاد. اما به دلیل کم کاری تنها در یک فیلم دیگر به نام  عینک دودی  ظاهر شد که بسیار موفق تر از فیلم قبلی بود. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی  اوج هنرنمایی او بود.

کدام شخصیتی که در حال حاضر در قید حیات است، بیشترین تاثیر را روی شما گذاشته؟ پدرم تاثیر زیادی داشت، به عنوان آدمی که خیلی دوستش دارم، بعد از آن استادم خانم گلاب آدینه که مسیر زندگی من را عوض کرد. چیزهایی را درباره خودم و تواناییهایم به من نشان داد که خودم ندیده بودم.

اگر قرار بود محل زندگیتان را انتخاب کنید، کجا را انتخاب کردید؟ فکر کنم اصلا ایران را انتخاب نکنم. کاری به فرهنگ و فرم آدمها ندارم اما خیلی دوست داشتم شرایط زندگی در کشورهای مختلف را تجربه کنم. دوست داشتم یک دورگه باشم، مثلا ترکیبی از یک آدم سفیدپوست و سیاهپوست. چون همیشه دوست دارم همه فرهنگها را بشناسم.

—–

جدیدترین عکس های,عکس های شخصی,های شخصی و,شخصی و ,جدیدترین شخصی و,جدیدترین های,و جدیدترین عکس,عکس و های,شخصی جدیدترین عکس,های جدیدترین,جدیدترین عکس های شخصی و


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار